mei
    11.30 uurCinema Kiek in de Pot

Op 22 mei 2022 geeft Concordia in de grote zaal van Cinema Kiek in de Pot het sinds juli 2020 uitgestelde concert Cinema Concordia. Dat wordt in een luxe bioscoopzetel genieten van de muziek van diverse films met daarbij passende beelden. En verrast worden door een bij het thema passende presentatie. De toegang bedraagt € 7,50 incl. een consumptie. Toegangskaarten zijn binnenkort verkrijgbaar via de leden van de harmonie. De zaal gaat om 11.00 uur open, het concert vangt om 11.30 uur aan.

jul
    10.30 uurRembrandtstraat 52A Bergen op Zoom

Op zondag 3 juli verzorgt Concordia een buitenoptreden tijdens de opening van de Borgvlietse Jaarmarkt. Het orkest speelt voor repetitieruimte wijkcentrum Het Hoofdkwartier.

• vr
    nov
    19.30 uurLambertijnenhof

Op vrijdag 4 november verplaatsen we onze repetitieavond naar het Lambertijnenhof waar we een muzikale avond voor de bewoners verzorgen.

dec
    14.30 uurHet Patronaat

Het Patronaat aan het Lourdesplein is de locatie waar Concordia een bijzonder concert gaat geven. Tijdens het concert van Concordia zullen drie gerenommeerde Bergse kunstenaars een kunstwerk creëren. Hierbij laten zij zich inspireren door de muziek van Concordia en de omgeving waar ze zich in bevinden.

jan
    9.30 uurGertrudiskerk

Op zondag 22 januari verzorgt Harmonie Concordia de muzikale opluistering van de  Naamdagviering van het Gilde St. Sebastiaan.

• za
    jul
    20.00 uurTheater de Maagd

Muziek maken verbindt! Of je nu graag muziek luistert. Of zelf graag muziek maakt. Muziek is er voor iedereen.
    Harmonie Concordia organiseert op 1 juli 2023 Concordia Unlimited. Een concert waarbij we in mogelijkheden denken in plaats van beperkingen.
    Concordia deelt deze avond het podium van de Maagd met diverse muzikanten met een fysieke, mentale of sociale beperking.

jan
    15.00 uurVestzaktheater het Zwijnshoofd

Een nieuw jaar en een nieuwe dirigent. Harmonie Concordia stelt op zondagmiddag 14 januari graag haar nieuwe dirigent aan u voor. Dit doen doen door een Nieuwjaarsconcert in vestzak theater Het Zwijnshoofd, Moeregrebstraat 18 in Bergen op Zoom.

• za
    jun
    20.00 uurDe Raaijberg

Op zaterdagavond 29 juni 2024 verzorgt Harmonie Concordia een concert in de Raaijberg. Nadere informatie volgt.