De Haan (2015)

Afgelopen zaterdag 10 juli zijn we met alle muzikanten, donateurs, familie en vrienden naar de Haan in België geweest. Het was al vroeg verzamelen, want om 8.00 uur vertrokken de bussen. Na een rit van 2 uur, kwamen we aan in het zonovergoten de Haan. De bussen werden uitgeladen en na een kop koffie was het tijd voor ons concert. Op meegebrachte kleden en stoelen die klaar stonden werd er geluisterd naar de diverse nummers. Tussendoor was er een kleine pauze. Na afloop van het concert hebben we met zijn allen gepicknickt. Dat was erg gezellig! ’s Middags kon iedereen zijn/haar eigen plan trekken. Zo waren er veel leden op het strand te vinden, werd er geshopt, een terrasje gepakt of een balletje geslagen tijdens een potje midgetgolf. Aan het eind van de dag werd er nog een frietje gegeten en om 19.00 uur vertrok de bus weer richting Bergen op Zoom. Het was een gezellige afsluiting van dit muziekseizoen.