Kerstbrunchconcert (2017)

‘A Touch of Christmas’ is de titel van het kerstbrunchconcert dat op zondagmiddag 24 december 2017 werd gegeven in een uitverkochte Manegezaal in de Blokstallen in Bergen op Zoom.  Harmonie Concordia opende om 11.30 uur met een gevarieerd programma waarin zowel kerstmuziek als andere passende muziek werd gespeeld. Tijdens het concert werd ook het kerstverhaal ten gehore gebracht. Hierbij werd door kinderen van onze leden het verhaal in beeld gebracht.

Na het optreden van het harmonieorkest verzorgde de leden een heerlijke brunch voor de gasten. Tussendoor werden zij getrakteerd op kerstmuziek van een kwartet bestaande uit Carola, Jos, Marloes en Pieter-Niek en een klarinettrio bestaande uit Ankie, Annemiek en Marieke.