Winterconcert (2015)

Op zaterdag 21 november 2015 heeft Concordia een Winterconcert met aansluitende barbecue gegeven in het Zwijnshoofd. Normaal gesproken houden we in november ons jaarlijkse St. Caeciliafeest. Dit jaar wilden we dit eens op een andere manier vieren en hebben we er een gezellig concert aan gekoppeld. Op die manier was het feest niet alleen voor de leden, maar ook voor onze familie, vrienden en bekenden. Diverse nummers als Morricone’s melody, Somebody to love en natuurlijk Let it go kwamen voorbij. Aansluitend kon iedereen genieten van een heerlijke winterbarbecue. Natuurlijk werden er verschillende leden gehuldigd tijdens het ‘officiële gedeelte’. Hierna speelde dweilband Lat Mar Ore nog verschillende nummers en bleef het nog lang gezellig in het Zwijnshoofd!