Concordia at Sea – Het Scheldeconcert (2017)

Op zondag 2 juli 2017 stond “Concordia at Sea – Het Scheldeconcert” op de agenda. Wij namen onze gasten deze dag mee op de boot de Prinsenlander voor een vaartocht over het Schelde-Rijnkanaal. Onze gasten werden bij aankomst verwelkomd onder de klanken van het Schorrekoor uit Sint Annaland. Tijdens de vaartocht was er naast muziek van ons harmonieorkest ook jazzmuziek te beluisteren van de The Red Jackets en toneel te zien van jeugdtheater Rotonde. Striptekenaar Wouter Goudswaard voorzag onze gasten van een toepasselijk portret en de Stichting Behoud Weervisserij verzorgde aan boord een expositie over de Bergse weervisserij. Dit alles terwijl de skyline van Bergen op Zoom vanaf het water aanschouwd kon worden.