Koningsdag (2015)

Ook dit jaar was Harmonie Concordia weer te vinden op de Paradeplaats voor het Koningsdagconcert. De weergoden waren ons goed gezind. Ondanks de slechte voorspellingen eerder in de week, was het een zonovergoten en droge dag! We begonnen ons concert met de ‘Seasongs’, gevolgd door ‘Let it Go’ wat vooral bij de kinderen op de kindervrijmarkt goed aansloeg. We speelden veel nummers voor de eerste keer voor het publiek. De trombones sloten ons concert af met ‘Blades of Toledo’.

Naast dit concert stond Concordia ook met een kraampje in de Steenbergsestraat om de clubkas te spekken. Zo konden er tweedehandsinstrumenten, kroontjes, sleutelhangers, kalenders, cupcakes, waxinelichtjes en vaasje gekocht worden, maar ook aan de kinderen was gedacht. Zij konden zich laten schminken of grabbelen in de grabbelton. Veel leden hebben zich ingezet en het was dan ook een gezellige dag met een leuke opbrengst!